• شنبه ١٤ بهمن ١٤٠٢-١٧:٣٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٤٠٢
در کمیسیون برنامه و‌ بودجه صورت گرفت

بررسی بودجه معاونت حمل‌ونقل و واحدهای حوزه شهردار

جلسه کمیسیون برنامه و بودجه امروز در دو نوبت صبح و عصر (14 بهمن) برای بررسی بودجه ۱۴۰۳ معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و سازمان‌ها و واحدهای حوزه شهردار تشکیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با حضور محمد آخوندی رئیس کمیسیون، میثم مظفر، احمد صادقی و ناصر امانی اعضای کمیسیون همچنین مجید باقری معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شوراهای شهرداری تهران در دو نوبت صبح و عصر (14 بهمن) به منظور بررسی بودجه ۱۴۰۳ معاونت‌های شهرداری تهران برگزار شد.
در نوبت صبح جلسه کمیسیون، بودجه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری به همراه تمامی سازمان‌ها و زیرمجموعه‌ها در دستور کار قرار گرفت و معاون شهردار به همراه مدیران سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه در جلسه حاضر و ضمن دفاع از بودجه تعیین شده و نهایی کردن آن به تشریح پروژه‌های تملک دارایی سرمایه‌ای و … پرداختند.
در این جلسه؛ مدیران سازمان‌ حمل‌ونقل و ترافیک، سازمان تاکسیرانی، شرکت واحد اتوبوسرانی، شرکت بهره برداری مترو، شرکت مترو، شرکت کنترل ترافیک، ستاد معاینه فنی، سازمان پایانه‌ها و شرکت کنترل کیفیت هوا حضور داشته و به بحث و بررسی بودجه سال آینده خود پرداختند همچنین و دبیران و کارشناسان کمیسیون بودجه نیز درباره بخش‌های مختلف بودجه سازمان‌های معاونت حمل‌ونقل و ترافیک اعلام نظر کردند. 
در جلسه نوبت عصر کمیسیون، بودجه ۱۴۰۳ سازمان‌ها و واحدهای حوزه شهردار بررسی شد که شامل سازمان فاوا، شرکت فناوران، سازمان مدیریت بحران، اداره کل حقوقی، مرکز مطالعات شهرداری، اداره کل ایثارگران، نهاد راهبری و پایش طرح های توسعه شهری تهران می‌شود.
مدیران واحدهای حوزه شهردار با حضور در جلسه کمیسیون ضمن دفاع از بودجه مشخص شده، به تشریح پروژه‌ها پرداخته و پس از بحث و بررسی، تصمیم‌های لازم گرفته شد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: